۲ پاسخ

دقیقا منم این حالتی شدم‌.۱ بهمن زایمان کردم.۲۸ اسفند اولین پریودم بود و فعلا نشدم.بی نظمی فک کنم طبیعیه.ولی باید مراثب باشیم

جلوگیری نداشتی؟

سوال های مرتبط