ولی به هیچ وجه یکدفعه شیرو قطع نکنید چون هم تب میکنید هم بچه دچار اضطراب جدایی و تب میشه گناه داره ،این تجربه من بود ،انشالله که بدردتون بخوره
البته چسب میزدم روی سینه هام میگفتم زخم شده زمان شیر خوردن میگفتم رفتم دکتر خویش کرد ،وقتی کامل قطع کردم تا چندروز چسب دائم روش بود تا عادت کرد و دیگه اصلا سراغشو نگرفت 🤕😂😂
دکتراینوبهم دادولی دوتا دونه کوچیک گرونه بزن اینترنت سرچ کن
سلام عزیزم چ نیازی به قرص هست ،طی ۱هفته تا ده روز با صبر کم کم شیرو قطع. کن نه خودت اذیت میشی نه بچه
اول وعده های اضافه در روزو مرحله ای حذف کنه (مثلاً اگه ۳بار بین وعده های اصلی شیر میخوره هر دو روز یکیو حذف کن بجاش شیر پاستوریزه یا میوه یا مایعات جایگزین کن) بعد وعده های اصلی رو به همین صورت حذف کن ،باید صبور باشی و حتما توی این دوره آب زیاد بهش بده چون تشنه میشه ،من اینجوری گرفتمش اصلا هم سینه هام سفت نشد و تب نکرد
اگه دارویی میشناسید ک شیر قط میکنع لطفا معرفی کنید ممنون
دخترم خیلی وابسته ب شیرخوردنه میخوام از شیر بگیرمش خیلی اذیت میکنه
سلام دارویی میشناسید ک شیر خشک کنه بهم اسمشو بفرستید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.