نه دیگه وقتی ایودی داری دیگه نیازی به جلوگیری دیگه نیست
نترس چیزی نمیشه
والا خالم دوبار با آیودی حامله شد یبارش قلبش تشکیل نشد یبارش خارج رحمب بود البته بگما از اینان ک زیاد رابطه دارن بچهاشون دانشجویان هر شب هر شب حتی مهمون خونشون باشه بلاخره یجا میشه اگر کم رابطه دارید حرص نخور احتمالش کمتره اگر آیودی نداشتی یروز بعد پریود احتمالش زیاد بود من اونوقت ک دخترم حامله شدم روز بعد پریود فقط رابطه داشتم
نه پریودمیشی منم آیودی دارم از عوارض آیو دیه .من همراه یک هفته میافتم عقب
من دستگاه آیودی دارم ۳ ساله گذاشتم ۳ ساله داره میریزه توش ولی چیزی نشده خداروشکر🤣🤣
ن باباباردارنمیشی
یعنی با دستگاه ایودی هم نباید ریخت تو؟ پس به چه دردی میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.