خانما شما چند روز خونریزی داشتین بعد زایمان سزارین

۸ پاسخ

من تا ده ، ۱۵ روز زیاد بود
بعد لک بینی
بچه اولی حدودا ۳۰ روز
دومی تا ۶۰ روز که عذاب کشیدم تا قطع شه

من دوسه روز بود قطع شدع بود
ب خاطر جنگ ک خیلی ناراحت شدم
خیلی شدید شروع شدع باز

بچه اول۱۸ روز
دومی ۶۰روز کامل

من یه هفته تقریبا

من ۱۰ روز

تا ۱۰ . ۱۵ روز خونریزی بعدم تا ۸ ماه لکه بینی 😭😑

۱۰ روز خونریزی تا روز ۳۰ام هم لکه بینی قهوه‌ای رنگ روز ۳۹ام هم پریود شدم

دوماه

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی