خانما بعد عمل سزارین چند روز خونریزی داشتین

۶ پاسخ

میگن سزارین دومی خونریزی بیشتره اره؟!

۴۰ روز

من هنوز دارم ولی خیلی کم هست بعضی وقتا مثل لکه بینی

من تا۳۹ روز داشتم

من ک هنوز دارم یک ماه شد از دیروز شدت گرفته

خون‌ریزی من زیاد نیس بعضی وقتا شدید میاد بعضی وقتا لک

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی