پمپ درد بگیر اگه بهت دادن بمن ک ندادن😕
آره بعد عمل از من پرسیدن گفتم نمی خوام اون موقع یک تومن بود
ن عزیزم اگه بخوای باید همون اتاق عمل وصل کنن بهت
اصلا پمپ درد نیاز نیست چون تا اثر بیهوشی از بین بره درد هم ساکت شده بعدش با شیاف درد قابل کنترل منکه پمپ درد درخواست ندادم دکترم گفت اصلا نیازت نمیشه واقعا هم شیاف عالی بود از اتاق عمل که میای بیرون شیاف کمک پرستار واست میزاره و مسکن هم میزنن رو سرم واسه من زدن تو سرم عصرش هم باز کمک پرستار اومد نوار بهداشتی و لباسامو عوض کرد و شیاف هم گذاشت و بلندم کرد راه برم همون موقع راه رفتن درد داشتم
بستگی داره سزارین اولی؟ اکاولی هستی بگیر جون با دردش نا اشنایی اک بیمارستان خصوصی میری کمیدن اک دولتی نمیدن حتما ام شیافت ببر دوتا دپتا سه تا سه تا بزار
من دکترم کیکی اومده بود برا سزارین نامه بگیره گفته بود بهش ک پمپ درد نگیره
من از دکتر بی هوشی پرسیدم گفت خیلی تاثیر نداره شیاف از همش بهتر عمل میکنه
بنظرم نیاز نیست من که با دوتا شیاف دردم خوب شد واقعا
من میگیرم چون تحمل دردم کمه🥲
اگه دردات شروع بشه بعدش تا بیاد کمبشه طول میکشه اذیت میشی
پمپو از همون ریکاوری میذارن بی حسی کمیره دیگه دردی هم حس نمیکنی در حد درد خفیف
بعدم ک پمپ تموم شد شیاف میذاری
اگه آستانه تحمل دردت بالاس لازم نیس من سزارین قبلیم نداشتم درحد مرگ درد داشتم هرچی آمپولم میزدن فایده نداشت شیاف که هیچی
زنگ بزنی از بیمارستانی که میخوای زایمان کنی بپرسی فکر میکنم راحت تر راهنماییت کنن
نشنیدم برا سزارین بگیرن منم سزارینم
سلام عزیز والا من که نیازم نشد
با همون شیاف و سرم دردم کنترل شد
اما اینکه برای بعد زایمان پمپ درد میارن بستگی به خدمات بیمارستان داره فکر کنم.
نیازت نمیشه بنظرم
چون تو پک سزارین دوتا مخدر هست بعدشم شیاف جواب میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.