تا صبح چند بار هر بار هم با حجم کم
نع من فقط اگه زیاد سر پا باشم یا زیاد راه برم دسشوییم میگیره که بشینم رفع میشه امروز کلا دو بار رفتم سرویس
اره.........
اسم دسشویی هم میاد دستشویییم میگیرع🤦🏻♀️😂تا صبح تو مسیرم
شبی،۲۵بار روزی ۱۵بار اگ میپرسی چرا شبا بیشتر میری چون دوتا جا نوشابه آب میخورم مریضم نخورم شب تووخواب خفه میشم
ارههه برای ی ذره دسشویی هم بدو بدو میرم انگار دوروزه دسشوویی نرفتممم🤦♀️🤦♀️
تا دلت بخواد یه تکونی بخوره تو دستشوییم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.