۷ پاسخ

تا صبح چند بار هر بار هم با حجم کم

نع من فقط اگه زیاد سر پا باشم یا زیاد راه برم دسشوییم میگیره که بشینم رفع میشه امروز کلا دو بار رفتم سرویس

اره.........

اسم دسشویی هم میاد دستشویییم میگیرع🤦🏻‍♀️😂تا صبح تو مسیرم

شبی،۲۵بار روزی ۱۵بار اگ میپرسی چرا شبا بیشتر میری چون دوتا جا نوشابه آب میخورم مریضم نخورم شب تووخواب خفه میشم

ارههه برای ی ذره دسشویی هم بدو بدو میرم انگار دوروزه دسشوویی نرفتممم🤦‍♀️🤦‍♀️

تا دلت بخواد یه تکونی بخوره تو دستشوییم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم وپسرم💕 مامان دخترم وپسرم💕 ۵ ماهگی