۸ پاسخ

عزیزم منم همینطور بودم دیشب چندساعت دراز بکش تکون نخور اگر اوکی نشدی حتما برو دکتر

اینقدرتوبارداری درد کشیدم، ولی درد ناف و درد لگن واقعا غیرعادین دیگه

دردیه ک درمونش فقط سبک شدنه باره🤕

زایمان کنیم حل میشه

وایی. من داشتم موردم

ماه آخر خیلی سخته ان شاءالله زودتر ماه آخرت و پشت سر بزاری و نی نیت و سالم وسلامت بغل کنی
اگه استراحت مطلق نیستی ورزش کن خیلی خوبه

هیچ کاریش نمیشه کرد من تا روز اخر داشتم

منم همینممم😓

سوال های مرتبط