بچه ها پوشک و چند میخرید؟ چرا انقد گرون شده؟ 😭

۱۱ پاسخ

بگرد هنوز
بعضی فروشگاهها قیمت قبل دارن چند بسته بخر بذار

حالا کهنه نبندین خب ازین پد بهداشتی بزرگا بزارین با کهنه پلاستیکی

همین امروز
۵ مولفیکس
۲۸تایی
۶۰۰تومن

من مای بی بی ۳۸ تایی گرفتم ۳۶۵

سایز ۵ ۲۸ تایی مولفیکس از سوپر مارکت محله خریدم ۵۰۰ البته روش زده بود ۳۶۰ گرون تر داد میگن دوباره قیمت عوض شده ایندفعه شده نهصد و خرده ای

مگه چنده؟
امروز ب مادرشوهرم گفتم میگن گرون شده .

گفت تو کهنه داری؟
خندم گرفت .چیزی نگفتم .دیکه دوره کهنه ک نیست😅🙄

بعضی مغازه ها قسمت قبل داره میشه پیدا کرد من دیروز مولفیکس خریدم ۳۲۰
ببم هم میخرم ۳۰۰ ارزونه هنو گرون نشده پوشک خوبی ام هست

سایز ۲ ۴۵۰

الان بگردید هنوز بعضی فروشگاها قیمت قبل دارند

بگردی قیمت قدیم هست ما از ۳۰۰تا۵۰۰ میخریم سایز ۶

فعلا از 600 تا 790 پیدا میشه مارک های مختلف

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ سالگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ سالگی