دست نزن خودش خوب میشه
برادخترمنم اینجوری شده باید دست نزنی
دست نزن عزیزممم
اخ منم بچم اینجور ششششده
با پماد ا د دارم چرب میکنم از امروز
منم اینجوری شد
یکی دوروز بزار بگذره خودش سر باز میکنه عفونت میاد بیرون
دخترمنم جای واکسنش اصلا مشخص نیست زخم هم نشد
این واکسنی هست که رو بازو میزنن برا دختر منم چندبار اینجوری جوش چرکی زد و خوب شد تا اینکه دیگه کامل خوب شد فکر کنم تا ۳ ماهگی اینجوری بود فقط دست کاریش نکن همین خودش خوب میشه
پس چرا جای واکسن دختر من اینجوری نمیشه هرچقدر منتظرم چرک کنه نمیکنه
طبیعیه چندوقت دیگه هم ازش چرک میزنه بیرون
اونم طبیعیه
واسه دختر منم اینجوری بود تازه بدتر از این اصلا بهش دست نزدم کاریشم نداشتم دکترشم گفت خودش خوب میشه و شد
طبیعیه
واکسن بدو تولده دیگه آره؟
نه دکتر نمیخواد طبیعیه اصلا دست هم بهش نزن خودش خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.