اب مایعات زیاد بخور خوب میشه
اب. فراووان بخور. میوهای. اب دار
آبجی منم بوده الان ۴ سالشه بچه اش
مگه چند بود عددش؟
سلام عزیزم چرا نمونه من سر بچه اولم مایعم کم شده بود خداروشکر تا اخر بارداریمم چیزی نشد فقط مایعاتمو کمی بیشتر کردم و دکتر میگفت زیاد تحرک نداشته باشم
من تو انستا از دکتر شنیدم هندونه زیاد بخور برا اب نمیدونم صحت داره یانه
از کجا فهمیدی کم شده
اصلا نگران نباش دکتر دارو میده
اره خواهر شوهرم
مایع جنین چرا کم میشع؟
اره ابجیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.