پسرم ۶ سالشه تبش ۳۷ زیاده بنظرتون

۳ پاسخ

اخه امروز واکسن زده لرز میکنه تبشم که ۳۷ میترسم خطرناک باشه

اون تب نیست عزیزم دمای طبیعیه بدن هست 37درجه
تا37.5 نرماله

۳۷ نرماله

سوال های مرتبط

مامان آقاتیام😊 مامان آقاتیام😊 ۱ سالگی