۳ پاسخ

تا ۳۷/۵تب نیس

نه عزیزم. بعد اضافه کردن نیم درجه، بالای ۳۸ استامینوفن بده، بالای ۳۸/۵ تنشویه کن

یکم تب داره

سوال های مرتبط

مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۴ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱۳ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۶ ماهگی