۳۷/۲ تب هستش؟؟؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

لباسش رو کمتر کن ببین پایین میاد یا نه تب عموما از ۳۷/۵ شروعه

نه از ۳۷/۵تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان ماندانا مامان ماندانا قصد بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان آقاتیام😊 مامان آقاتیام😊 ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۴ ماهگی
مامان قلبم مامان قلبم ۱۰ ماهگی