۳۷ تب نیست؟

۶ پاسخ

اگ زیر بغل گرفتی بابد نیم اضافه کنی

چرا شروع تب هست

شروع تب محسوب میشه

نه اوکیه

نه سی هفت سه شروع تب

۳۷و۲ دیگ شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱ سالگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان آقاتیام😊 مامان آقاتیام😊 ۱ سالگی
مامان قلبم مامان قلبم ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ سالگی
مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 مامان 🫀رستا❤️صدرا🫀 ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۹ ماهگی