مامانا ۳۷ تب محصوب مبشه

۶ پاسخ

تا ۳۷/۴ تب نیست ولی بالاتر از اون تب حساب میشه

شروع تبه

عزیزم ۳۷/۳ تا ۳۸ تب خفیف محسوب میشه.
۳۸ ب بالا تب
۳۹ ب بالا تب بالا...

نه عزیزم ۳۷و نیم تبه

نه.

نه 38ب بالا

سوال های مرتبط

مامان سید آروین مامان سید آروین ۱۷ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا قصد بارداری
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان آقاتیام😊 مامان آقاتیام😊 ۱ سالگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱ سالگی
مامان بانوی کوچک مامان بانوی کوچک ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی