تب پسرم ۳۷ رو۴بالاس بنظرتون.

۱ پاسخ

37.3 به بالا تب محسوب میشه خیلی اون یک دهم مهم نیست یکم لباسشو خنک تر بپوشون ولی باز هم چک کن بالاتر نره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا قصد بارداری