۶ پاسخ

مریض شده؟ تبش برا چیه میدونی؟
اگه مریض شده ببر دارو بده . اگه نه خودت با پاراکید و.... پایین بیار .
مطب ببری هم اوکیه. تو بیمارستان معمولا زرتی بستری میکنن

نمیدونم۶ روز پیش بردم دکتر دارو داد گفت گلوش چرک کرده ولی تبش ی شب بو د
باز از دیروز تب کرده هنوز خوب نشده تبش کم و زیاد میشه

عزیزم واکسن زده ؟ یا مریض شده ؟ تبش برای چیه ؟ اگر مریض شده و با استامینفون و پاشویه نمیاد پایین ببر دکتر

سلام.دندان در آورده؟

اگه منظورت از اورژانس بیمارستانه ارع ببر بیمارستان

خودت تبشو بيار پايين دكتر كاري نميكنه
پاراكيد بده بهش پاشويه كن

سوال های مرتبط