۳ پاسخ

اگه واکسن زدی اره . اگه نه خنکش کن لباس خنک خونه خنک

واکسن زدی ؟ اگه آره بده هر چهار ساعت بالاتر نره

37/5 به بالا تب حساب میشه
فعلا نده
اگه بالاتر از اون رفت یکم بده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو💙 مامان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۹ ماهگی