مامانا دخترم تب ۳۷/۶ درجه داره؟؟ خطرناکه

۵ پاسخ

نه تبش تاره شروع شده تن شویه کن

دکتر گفت ۳۷.۵ رد کرد پاشویه و اینا کنم

لباسشو کم کن
پاشویه کن و زیاد گرم نگیرش که خدایی نکرده بالاتر نره

ن تب خطرناک 38/5 ب بالا خطرناکه الان قطره پاراکید برای تب بده پایین ترم میاد

نه معمولیه لب مرز هنوز تب محسوب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۹ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان بُرنـــــــــا 🩵 مامان بُرنـــــــــا 🩵 ۸ ماهگی
مامان ارشیدا 👧🏼💗 مامان ارشیدا 👧🏼💗 ۱۶ ماهگی