سلام مامانا چند درجه تب هست و خطرناکه؟

۲ پاسخ

37ونیم به بالاتب هست. 39.40 خطرناکه

تا 38 فک کنم خیلی مشکلی نیست 38 به بالا خطر ناکه

سوال های مرتبط

مامان بُرنـــــــــا 🩵 مامان بُرنـــــــــا 🩵 ۸ ماهگی
مامان ارشیدا 👧🏼💗 مامان ارشیدا 👧🏼💗 ۱۶ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی