تب چند درجه خطرناکه!؟؟

۲ پاسخ

۳۹ ب بالا خوب نیس
بپرس اگه شیاف اطفال اوکیه و دکتر تجویز میکنه واسش تو خونه داشته باش با ی قطره استامینوفن یا پاراکید
هر۴ساعت بزن بهش آبش بده
تب کرد پوشک باز کن بازش بزار ی شلواری چیزی پاش کن
پاشویه کن
محیط خنک کن نه اینکه سردش بشه
لباسش گرم نباشه
اگه تبش با شیاف کنترل نشد ک میشههه ولی محض احتیاط ی کم بعد قطره استامینوفن ۲برابر وزنش بهش بده
بازم میخوای بپرس حتی از پزشک داروخونه چون هربچه با ی بچه دیگه فرق داره
سلامت باشه کوچولوت

۴۰به بالا

سوال های مرتبط

مامان ارشیدا 👧🏼💗 مامان ارشیدا 👧🏼💗 ۱۶ ماهگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۶ ماهگی
مامان ویانا فندقی مامان ویانا فندقی ۸ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۴ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی