۳۹ ب بالا خوب نیس
بپرس اگه شیاف اطفال اوکیه و دکتر تجویز میکنه واسش تو خونه داشته باش با ی قطره استامینوفن یا پاراکید
هر۴ساعت بزن بهش آبش بده
تب کرد پوشک باز کن بازش بزار ی شلواری چیزی پاش کن
پاشویه کن
محیط خنک کن نه اینکه سردش بشه
لباسش گرم نباشه
اگه تبش با شیاف کنترل نشد ک میشههه ولی محض احتیاط ی کم بعد قطره استامینوفن ۲برابر وزنش بهش بده
بازم میخوای بپرس حتی از پزشک داروخونه چون هربچه با ی بچه دیگه فرق داره
سلامت باشه کوچولوت
۴۰به بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.