خانوما تب چند درجه خطرناکه

۳ پاسخ

۳۹ دیه خود خطره

۳۷.۵به بالا سعی کن نره. ولی ۳۸.۵به بالا سریع ببر دکتر

۳۷/۵ به بالا باید حواست باشه

سوال های مرتبط

مامان بُرنـــــــــا 🩵 مامان بُرنـــــــــا 🩵 ۸ ماهگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی
مامان قیزیم مامان قیزیم ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان هامین 🤍❤️ مامان هامین 🤍❤️ ۱۷ ماهگی
مامان ویانا فندقی مامان ویانا فندقی ۸ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی