بالای چند درجه تب هس

۴ پاسخ

کلا من دمای نرمال و تا ۳۶ میدونم ۳۷ ب بعد و تب حساب میکنم

37نیم

۳۷ به بالا تب هست

۳۷ و نیم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان ارشیدا 👧🏼💗 مامان ارشیدا 👧🏼💗 ۱۶ ماهگی
مامان هامین 🤍❤️ مامان هامین 🤍❤️ ۱۷ ماهگی
مامان ویانا فندقی مامان ویانا فندقی ۸ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی