۲ پاسخ

نه نده از ۳۷ونیم ب بعد شروع تبه

نه عزیزم
ولی باید حواست باشه
۰/۱ درجه هم رفت بالاتر بهش بده

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۹ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان کیان و همتا ❤️ مامان کیان و همتا ❤️ ۱۵ ماهگی