خانوما تب بچم ۳۷.۸ هستش زیاده؟

۵ پاسخ

اره شروع تبه قطره بده نره بالا

بله میتونی هر طور شده باید تب کنترل کنی اول شیاف ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بعد عمل میکنه...پروبیوتیک باکتری مفید روده رو زیاد میکنه. مخصوصا برای اسهال عالیه. گوگل بزن کامل توضیح داده

از ۳۷.۵ تب حساب میشه. پسر من دو هفته پیش گرفت این ویروس پاهاش یخ شکمش و دستاش اتیش بود همشم بالا میاورد .

اره نذاربره بالا

شروعه تب هست

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و رایان مامان فاطمه و رایان ۱۷ ماهگی
مامان مانیسا مامان مانیسا ۱ سالگی
مامان 🩷... مامان 🩷... ۹ ماهگی