خانما تب ۳۷/۱درجه زیاده؟

تصویر
۵ پاسخ

اول کارا یواش یواش میره بالا مواظبباش مرتب قطره استامینوفن بده

برای احتیاط پارکید بده بهش

تا 37.2میره تو واکسن دست وصورتشو بشور پایین میاد پاراکید هم هر4ساعت بده

شروع تب هستش

دمای بدنش هست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان پندار مامان پندار ۱ سالگی
مامان آقاتیام😊 مامان آقاتیام😊 ۱ سالگی