پسرم ۶سالشه توخاب خیلی دندون قروچه میکنه.دلیلش چیه؟؟؟؟

۵ پاسخ

والا پسر منم دندون قروچه میده نمیدونم چرا

یکسری پسرم خیلی دندون قروچه می‌کرد کلاس دوم بود بردم دکتر همبن جوری گفت انگل داره آزمایش نوشت ولی من نبردم با همون درمان خانگی بهش دادم یک محافظ دندادن هم گرفتم که شب ها بزاره داخل دهانش که اصلا اسفاده نکرد

دختر منم یه مدت میکرد 4 سالشه
ممکنه سردیش باشع
ممکنه از استزسم باشه

احتمالا انگل داره ببر دکتربگوبراش آزمایش بنویسه

لثه میخاره

سوال های مرتبط