آره بابا منم ۱۴روزه،هنوز نه بخیه هام افتاده،نه میتونم راحت بشینم خیلی سخته ،میگن طبیعی راحته از سزارین بدتره😢😢
منم سردخترم اینجوری بودم نمیتونستم بشینم به بچه شیر بدم خیلی دیر خوب شد
سلام عزیزم بله تا 10 روز همینطوری بعد بهتر میشی حالا سما چون بیشتر بخیه خوردی یکم سختره
تا یکی دو روز بعدش اوکی میشه
فقط بهداشتشو رعایت کن
با شامپو بچه شست و شو بده با سشوار خشک کن .
روز های اول خیلی روش نشین
حواست خییییییلی خییییییلی به یبوست باشه چون فشار زیادی میاره
قرص چرک خشک کن هم اگه بهت دادن بخور
زودی خوب میشه خیالت راحت
راستی قدم نو رسیده مبارک عزیزم 😍😍
قدم نو رسیده ات مبارک عزیزم عاره فشار نیار بخودت خیلی مراقب باش از سزارین بدتره بخیه طبیعی دقت کن روشون نشین
بله من تا یک ماه درد داشتم فقط زیاد نشین من نشستم بدتر شدم برای دردات شیاف بزار من روزی 3 بار میزاشتم
حتما شست و شو بده و هر دفعه بعداز دسشویی رفتن خشک کن اصلا نزار خیس بمونه با باد ملایم سشوار روزی دوبار بقیه دفعات با دستمال خشک کن
اگه میتونی یه تایمی شورت نپوش البته هر وقت خونریزیت کم شد
بعداز 10 روز برو پیش دکترت معاینه کنه معمولا میگن بخیه ها نیاز به کشیدن نداره ولی اگه اذیت بودی بگو بکشه برات
من یک ماه درد کشیدم بعد دکترمو عوض کردم رفتن پیش یکی دیگه گفت ب نخ بخیه حساسیت دادی برام کشید خیلی خوب شدم باعث شده بود عفونت کنم
انشاءالله بهتر بشی
قدم نی نی ام مبارک و پر خیر و برکت باشه 🥰🥰🥰
منم خیلی بخیه خوردم خیلی ک دکتر خسته شد هرچی میدوخت باز میشد گوشتم نرم بود بعد ده روز پامیشی
قدم نورسیده مبارک باشه
اره منه بیچاره سر اولی. تا یه ماه نمیتونستم بشینم. یا قبل اینکه برم دستشویی شماره ۲. اپل شیاف گلیسیرین میذاشتم که به بخیه عام فشار نیاد. نابود بودم
قدم قدم کوچولوت مبارک باشه عزیزم عکس بزار برامون
آره عزیزم همین چند روز. اوله باز خوب میشی من هم برش خوردم هم بخیه زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.