۸ پاسخ

منم میخورم اما بعد از خوردن پشیمون میشم😂

دمنوش دارچین یکم هوس رو کم می‌کنه
بعد سعی کن زیاد شیرینیجات تو خونه نزاری وقتی باشه سخته نخوری

من میخورم اما کوچولو
مثلا شکلات تلخ
مویز
خرما
و جلو چشمم هم نمیزارم زولبیا بامیه و شیرینی نمیزارم تو خونه و جلو چشم باشه
خونه مامانی کسی هم در حد یه نصفه میخورم
جلو چشمت نزار باشه اصلا

منم دلم میخواد شاید ماهی یدونه خیلی کوچک شکلات تلخ ۹۰ درصد بخورم

من عاشق هرچی بودم حذفش کردم الان ب شدت هوس زولبیا بامیه کردم

منم دلم نمیخواد مگر ببینم چیزی رو که دوس دارم،واسه همین نمیخرم نمیخورم دیگه
نذار تو دسترست باشه یه مدت تا عادت کنی

قرص کروم میگن خوبه واسه اینکه دلت شیرینی نخواد اشنهارو کم میکنه

فشارت نمیره بالا؟
من حالم بد میشه سریع،نمیخورم اصن

سوال های مرتبط

مامان مهتا کوچولو🌙🐣 مامان مهتا کوچولو🌙🐣 ۲ سالگی
انقد فشار روانی رومه دلم میخاد بمیرم.. همشم از بچه داری، از صبح تا الان که خابید فقط چنتا لقمه نون پنیر با چایی شیرین خورده ناهار هیچی نخورد گفتم عصر میدم بهش که مامانم بیسکوییت و لواشک آورد یدونه بیسکوییت و یدونه لواشک خورد و یدونه خرما الانم که ناهارشو آوردم اصلا لب نزد سوپم از دیشب بود آوردم بازم نخورد😑
اون از وضع دندوناش که هرچی مراقبت میکنم و یه مدت چیز شیرین ندادم بازم داره خراب میشه 4تا جلو که تقریبا ریخته، آسیاباشم دوتاش داره سیاه و سوراخ میشه مسواک خمیر دندون مناسب هرکار بگین کردم انگار خدا میخاد من همش غصه این بچه رو بخورم😢..

از غرغرا و گریه های الکیشم که دیگه نگم ظهر 1ساعت تموووم گریه کرد و جیغ زد مامانم هرچی حواسشو پرت کرد فایده نداشت خودم که حوصلم نمی‌کشه دیگه دلم میخاد برگردم به روزایی که مجرد بودم...
به وضع کشورمم که فک میکنم دلم خون میشه
خستم خستههه
کاش یکی بود منو فراری میداد از این هجوم فکرو خیال و اعصاب خوردی😪💔