منم میخورم اما بعد از خوردن پشیمون میشم😂
دمنوش دارچین یکم هوس رو کم میکنه
بعد سعی کن زیاد شیرینیجات تو خونه نزاری وقتی باشه سخته نخوری
من میخورم اما کوچولو
مثلا شکلات تلخ
مویز
خرما
و جلو چشمم هم نمیزارم زولبیا بامیه و شیرینی نمیزارم تو خونه و جلو چشم باشه
خونه مامانی کسی هم در حد یه نصفه میخورم
جلو چشمت نزار باشه اصلا
منم دلم میخواد شاید ماهی یدونه خیلی کوچک شکلات تلخ ۹۰ درصد بخورم
من عاشق هرچی بودم حذفش کردم الان ب شدت هوس زولبیا بامیه کردم
منم دلم نمیخواد مگر ببینم چیزی رو که دوس دارم،واسه همین نمیخرم نمیخورم دیگه
نذار تو دسترست باشه یه مدت تا عادت کنی
قرص کروم میگن خوبه واسه اینکه دلت شیرینی نخواد اشنهارو کم میکنه
فشارت نمیره بالا؟
من حالم بد میشه سریع،نمیخورم اصن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.