عزیزم مبارکه
ماشاالله دوتاتونم ناز بودین🧿🧿🧿
من روز بدنبا اومدن امید مثل جنازه بودم
دو روز بخش زایمان طبیعی اذیتم کردم آمپول فشار زدن و بعدش سزارین کردن آخرش هم آی سیو رفتم
بسلامتی عزیزم ❤️
ای خداا چه ناز بوده بدنیا اومدنی
مبارکه عزیزم خداحفظش کنه ♥️
خداحافظی کنه عزیزم ❤️چقدر زود داره میگذره قبول دارید؟🥹
این عکس ۷ماهگس
خداحفظش کنه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.