۷ پاسخ

قطره ملداکس که ملاتونین هست به اندازه یه قطره بهش بده تازمانی که خوابش تنظیم بشه عالیه ساعت ۹ ۱۰ شب بهش بده زود می‌خوابه ضرری هم نداره حداقل خودت هم استراحت می کنی
من یه مدت دادم بهتر شد خوابش

منم بیدارم اصلا نمیخابه نمی‌دونم کجاش درد می‌کنه بهش پاراکید دادم سرم داره منفجر میشه

منکه همین روزا از خستگی میمیرم

وای اره بقران
بخدا من امشب نشستم گریه کردم از دستش نمیخابه از خواب فراریه
دیوونه شدم
نیم ساعته خوابیده

باید شیر شبو قطع کنی تا وقتی شیر بذی هنینه چون عادت کرذه بچت.من الان چند روزه سینه نمیدم.شیر گاوی کم چرب و شیر خشک نمیگم بیداری نداره ولی بهتر شده از زمانی ک سینه میخوره تعداد دفعات بیداریش کمتر شده
یک در میونم بیدار میشهاصن محلش نمیدم دیدم گریه میکته میبینه ک محل نمیدم میخابه دیگه گریش رو ب بالا میره ورود میکنم.درمت میکنم کاملا عزیزم

پسر من اصن نمیخوابه همش شب تا صبح کل خونه رو دور میزنه همه جا میخوابه جز رخت خوابش

سرم دردمیکنه

سوال های مرتبط