نگران این که زوده برا دندون نباش
دختر منم از دو ماهگی بزاقش زیاد شد و علائم دندون نشون میداد همه میگفتن دندوناش خوب نیس که داره زود در میاره ولی اولین دندونش ۱۰ ماهگی تازه دراومد
دوسالم شیر شب میخورد ،قطره اهن میخورد ،مسواک هرروز نمیرسیدم بزنم ولی نه سیاه شد نه خراب
طبیعیه عزیزم لثه هاش داره سفت میشه بزاقش زیاد شده
احتمال زیاد رفلاکس داره
اگه اون آب دهن ک به صورت کف هس رو دور دهن میبینین ینی جوانه های دندون ایجاد شدن یکم خارش داره لثه.من دکتر بردم ژل لثه داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.