۶ پاسخ

منم خسته شدم‌.امروز دکتر میگفت عجلع نکن میوه ب موقعش برسه میفته.میگه چرا زودتر۴۰ هفته عجله داری ولی خسته شدم.سر بچه پایین ودهانه بستس

سلام صبح بخیر برو بیمارستان بستری شو خدای نکرده بچت پی پی خودش نخوره

منم دور روزه حرکاتش کم شده
پیر شدم بخدا
ده روز مونده تا سزارینم
اینم بگذره راحت شم

ایشالا بسلامتی زایمان کنی عزیزم
نه به شما اینجوری هستید نه به ما که بزور آمپول نگهش داشتیم☹️

فکر کنم هر کاری قرار باشه دیگه انجام میدن چون از این به بعد خدایی نکرده بچه یوقت مدفوع میکنه یا آب دور خودشو یا همون مدفوع رو میخوره

ممکنه باز بگن برید خونه
من ۴۱هفته و ۳ روز زایمان کردم با امپول تازه

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱۳ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۳ ماهگی
مامان یزن مامان یزن ۱۲ ماهگی
مامان کیارا مامان کیارا ۱۴ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۲ ماهگی
مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی
مامان حنان مامان حنان ۵ ماهگی