منم خسته شدم.امروز دکتر میگفت عجلع نکن میوه ب موقعش برسه میفته.میگه چرا زودتر۴۰ هفته عجله داری ولی خسته شدم.سر بچه پایین ودهانه بستس
سلام صبح بخیر برو بیمارستان بستری شو خدای نکرده بچت پی پی خودش نخوره
منم دور روزه حرکاتش کم شده
پیر شدم بخدا
ده روز مونده تا سزارینم
اینم بگذره راحت شم
ایشالا بسلامتی زایمان کنی عزیزم
نه به شما اینجوری هستید نه به ما که بزور آمپول نگهش داشتیم☹️
فکر کنم هر کاری قرار باشه دیگه انجام میدن چون از این به بعد خدایی نکرده بچه یوقت مدفوع میکنه یا آب دور خودشو یا همون مدفوع رو میخوره
ممکنه باز بگن برید خونه
من ۴۱هفته و ۳ روز زایمان کردم با امپول تازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.