بچه ها تون تشنج کردن علاعم شون چی بود ؟

۲ پاسخ

مهم ترینش اینه که هوشیار نباشن. صدا کنی جواب ندن . تو این سن تشنج بیشتر همراه با تب هست که معمولا خطری نداره
اما اگر شک داری باید بری نوار مغز میگیرن متوجه میشن که تشنج بوده یا نه

من تشنج نکرده خداروشکر ولی وقتی ب یک نقطه خیره میشن حتی اگه دست بگیری جلو چشمشون یکی از نشانه هاشه

سوال های مرتبط