۵ پاسخ

اهنگ ی دختر دارم شاه نداره

ی اهنگ شمالی هست میگه می دتر شیرین زبون چراغ خونه

اگرم میخوای کلیپ بگیری من امسال با اهنگ های تو که اومدی هوای شب من رنگ سحر شد و اهنگ خانم خانما تروبخدا وقتی که داری راه میری کلیپ گرفتممم...... چقدر پیامام زیاد شد 😂

ی اهنگ هست میگ دخترم تک گل باغ خونمه

ی اهنگ هست میگ قیزیم قیزیم ناز قیزیم

سوال های مرتبط