۵ پاسخ

نه اصلا

ی نوع هست زیرش عین پشت سوتین قزن داره اونا خوبن

نه اصلا تعصیر نداره

من دارم نمیشه پوشید
خیلی سفته موقع رفتن به سرویس اذیت میکنه

جمع که نه اونقدر مثل گن های دیگه
فقط سفت نگه میداره که تکون نخوره😅

سوال های مرتبط