۴ پاسخ

عفونت نداری چون من عفونت دارم اینجوری میشم

منم 33هستم خیلی درد دارم
ولی میخوابم بهتره

اگر منظمه و هی تکرار میشه برو بیمارستان

اگ منظم و زیاده برو بیمارستان ان ای دی بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی تودلی💙 مامان نی نی تودلی💙 روزهای ابتدایی تولد