۵ پاسخ

بیزار شدم از اوردن بچه دوم
بچه اولم ایطو نبود

واسه منم آنقدر نق میزن رواعصاب فقط

اره خیلی غرغرو شده

اره دختر من همش بهونه میگیره به هیچ کاری نمیرسم

اره والاماهم همینیم

سوال های مرتبط