۹ پاسخ

بهترین واکسن

خیلی خییلی راحت بهترین واکسن

اصلا اذیت نشد

برای دخترمن کمی سخت تر از قبلیها بود دیشب بشدت تب داشت واز سرشب پادرد شدید هرکاری کردم با استاتبش پایین نمیامد وشیافم بخاطر دردپاش نمیذاشت بزارم مجبور شدم بهش پروفن بدم. حدودا نیم ساعت بعد پایین اومدتبش و اینکه راحت توی خواب پاشو تکون میداد و جابجامیشد. الانم شکرخدا پاشده ولی یکم میلنگه.
تجربه هامتفاوته بعضی از کوچولوها اصلا اذیت نمیشن وامیدوارم کوچولوی شمام جزوشون باشه.

من برا دخترم دیروز زدم تاعصر که عادی بود بعدش فقط بیخال شد وخوابید از نصف شب تبش شد۳۷ که با دارو‌کنترل کردم ویکمم راه رفتنش مشکل پیدا کرده فعلا همین حده

توی تاپیکام بخون

واسە گیلدا و پسر عموش باهم زدیم اصلا اذیت نشدن گیلدا یه ذره گرم شد تا ۳۷و۲ که پسر عموش اونم نشد
فقط بزار بعد واکسن راه بره تا شب تو یه جمعی باشه بازی کنه بدوه دیگه اذیت نمیشه وقتیم پاش درد گرفت لنگید بهش بخندید اداشو دربیارید واسه اونم گریه نمیکنه
مرتب استامینوفنم بده

منکه انقدرررر میترسیدم ۴۰ روز دیرتر بردم زدم بچمو ولی اونقدی که میگفتن ترسناک نبود
روز اول تا ۳ ۴ ساعت خوب بود قطره هاشو هرساعت میدادم بعدش دردش شروع شد نشسته بود یکجا راه نمیرفت هیم میگفت درد درد روز دومم تا ظهر دراز کشیده بود بعد کم کم دیگه راه رفت فقط موقع پوشک عوض کردن یکم گریه داشت کلا یک روز اذیت داره
فقط قطره هاشو به موقع بده

خدا رو شکر برا ما سخت نبود .فقط کم اشتها شده بود .چند ساعت هم راه رفتن اذیت می‌کرد

سوال های مرتبط