خانما هفته حدود. ۲۰/۲۲ میشه با قطار مسافرت رفت؟

۸ پاسخ

از دکترت بپرس
قطار خیلی راحته من هفته ی ۲۸ رفتم مشهد اصلا اذیت هم نظدم

با دکترت باید مشورت کنی

من همین دوروزپیش ازمشهدتاتهران باماشین شخصی اومدم چیزیم نشد

خداروشکر مشکلی هم براش پیش نیومد

نه من خواهر شوهرم بارداره هفته 10 هم هست رفت مشهد و اومد از خرم آباد تا مشهد با قطار رفت

اره عزیزم
من دکترم گفت بعد از ۳ ماه میتونی بری به شرطی که هر یکی دوساعت از ماشین پیاده بشی و راه بری یکم،که منم با قطار رفتم مسافرتمو،چون ماشین سختم بود

با دکترت صحبت کن اون شرایطتت بهتر میدونه

بستگی به شرایطت داره.با دکترت مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان مهراد و مهرسام مامان مهراد و مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرا🩵🩵 مامان پسرا🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری