۸ پاسخ

خانما سوال
من ۱۷ امه برای ۲۷ ام این ماه نوبت انومالی نوشته بود ولی به خاطر شرایط کنسل کرده سونوگرافی من هیجده هفته ام میشد یک فروردین اشکال نداره بعد عید برم انومالی؟

بله درسته از ۱۸تا۲۲هفته وقت داری بری ولی هرچی دیرتر بری بهتره والا چون همیشه هم ب حرف دکترا نباید گوش کرد نمونش خودم ۱۶هفته ی سونو هست رفتم دکتر گفت بچه تک شریانی فلان کلی استرس گرفتم گفت برو سلفری بده رفتم ازمایش دادم همه چی عالی بود اینجا فقط من ۲۰روز مرذم از استرس ناراحتی الان دقیقا من ۲۰هفته هستم میخوام انومالی برم

من الان 17 هفتمه دکتر برام برای 27 ام این ماه نوشت ولی شرایط پیش اومد سونوگرافی زنگ زد کنسل کرد اشکال نداره بعد از عید برم ؟! من هیجده هفته ام می‌شد یک فروردین چون میخاستم جنسیت بفهمم برام این موقع نوشت برم سونو حالا بعد عید برم اشکال نداره ؟

۱۸ تا ۲۲ میشه رفت

۱۸ تا ۲۲ وقت هست
ولی ۱۸ بهترین زمانه

اره تا ۲۰-۲۱ میتونی بری ولی بهترین زمانش ۱۸ هفتس

از ۱۸ تا ۲۰ بهترین تایمشه

۱۸ تا ۲۰ میشه رف

سوال های مرتبط

مامان آرکان👶🏻 مامان آرکان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیرا 💙 مامان هیرا 💙 ۸ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین هفته سی‌وششم بارداری