خانما ۲۰ هفته و دو روز دیر نیست برای آنومالی؟؟

۳ پاسخ

اصلا دیر نیست،من خودم دکتر تو ۲۱ یا ۲۲ هفته نوشت، رفتم،تا ۲۲ هفته وقت هست.

معمولا 18هفته و دو روز مینویسن دکترا خداناکرده موردی باشه بشه سقط کرد

برای من ۱۶ هفته و ۵ روز نوشته سونو بشم 🧐🧐

سوال های مرتبط

مامان یذره مامان یذره هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دلیل زندگیم مامان دلیل زندگیم هفته سی‌ام بارداری
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوقی🌰 مامان فندوقی🌰 هفته سی‌وهفتم بارداری