خانما ۲۰ هفته میشه رفت انومالی؟؟🙄

۹ پاسخ

از ۱۸ تا ۲۲ وقت هست

چقد دیر😩اک انجام بدن خوبه

برا من دكتر ٢٠ هفته نوشت رفتم

والا من یه جا خوندم نوشته بود ار ۱۸ تا ۲۲‌میشه رفت

منم ۲۰ هفته میخوام برم

نه همون هجده هفته باید انجام بدید

اره میشه ولی بهترین تایمش ۱۸ هفته

اره میشه

بهترین تایمش ۱۸ هفتس

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هیرا 💙 مامان هیرا 💙 ۸ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سوگندومحمد🫀🌱 مامان سوگندومحمد🫀🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری
مامان آیسان❤️ مامان آیسان❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری