از ۱۷ هفتهوبه بعد بری بهتره
میتونی بری ولی پول حروم کردنه. بچه کوچیکه و قابل بررسی کامل نیست دوباره تو ۲۰ هفته برات انومالی میتویسن. یعنی مجبور میشی دوبار هزینه کنی
۱۸ هفته یکی دو روز
ن ۱۷ هفته به بعد میشه رفت
ن زوده 18 ب بعد برو
۱۸هفته که تموم کردی برو
بستگی ب دستگاهش داره بعضی ها فوق پیشرفته ان
من 16هفته و شش روز بود امروز ک رفتم خداروشکر همه چی اوکی بود
بهترين زمانش ۱۸ هفتس ۱۶ هفته خیلی زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.