خانما انومالی کی میرین؟؟؟؟ میشه تو ۱۶ هفته رفت؟

۹ پاسخ

از ۱۷ هفتهوبه بعد بری بهتره

میتونی بری ولی پول حروم کردنه. بچه کوچیکه و قابل بررسی کامل نیست دوباره تو ۲۰ هفته برات انومالی میتویسن. یعنی مجبور میشی دوبار هزینه کنی

۱۸ هفته یکی دو روز

ن ۱۷ هفته به بعد میشه رفت

ن زوده 18 ب بعد برو

۱۸هفته که تموم کردی برو

بستگی ب دستگاهش داره بعضی ها فوق پیشرفته ان

من 16هفته و شش روز بود امروز ک رفتم خداروشکر همه چی اوکی بود

بهترين زمانش ۱۸ هفتس ۱۶ هفته خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰🍫 مامان فندق🌰🍫 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 مامان فندوق کوچولوم🩵🤰🏼 هفته بیست‌وهفتم بارداری