دختر اولم ک حدودا دوماهگی بود،،،اما بیرون رفتن ک الان این بچم ۱۸ روزشه چندباری بیرون رفتم چون واقعا خونه موندن افسردم میکنه
سه ماهش بود مسیرم طولانی ده ساعت تو راه بودیم
من 27 روزش بود با هواپیما و بعدم 31 روزگی اونم هواپیما
۳۵ روز😁
من خواهرم شیراز زایمان کرد بعد 14 روز برگشتیم بندر ، خودمم شیراز بودم که فشارم بالا رفت هشت ماهگی سزارین اورژانسی شدم بچهم NICU هست هر وقت مرخص شد برمیگردیم
۴ماهش بشه بریم مشهد
6 روزگی😂
بنظرم پنج شش ماه خوبه بچه اذیت نمیکنه غذاهم نمیخوره ک اذیت شی
۳ماه و نیم با قطار بردمش مشهد
بعد چهلم معمولا نوزاد رو میبرن بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.