۱۳ پاسخ

نگهش میدارم چون وقتی به دنیا اومد ازین که نگهش داشتم خیلی خوشحال ترم تا ابنکه ازش دل بکنم و همیشه جلو چشمم بیاد بگم اگر بودش الان چه شکلی بود؟چه جنسیتی داشت؟و..... به خدا توکل کن

قطعا چالش داره و سخته ولی نگهش میدارم
دل کشتنش رو ندارم اصلاااا

عزیزم شما بیمارستان تامین سزارین شدی ؟ میشه مراحلش رو توضیح بدی؟

سیر دلم گرفت گریه میکنم و به سقط فکر میکنم ولی اینکارو نمیکنم چون نمیتونم
با اینکه دوتا بارداری زجر اور داشتم و بچه هایی که شبانه روز خواب ندارن و افسردگی های شدیدقبل و بعدش، ولی باز هم شرایط هر کسی رو خودش بهتر میدونه عزیزم .هر چه خیره برات پیش بیاد .

شکرخدا دعا میکنم خدا توان نکهداریش بهم بده البته شرایط آدما فرق میکنه

حالا بگو ببینم خانم خوشگل باردار شدی؟😁

گرچه ناخواسته واس من نمیشه😂😂 اما اگ میشد یا بشه باز نگه میدارم .
من ی سقط داشتم همیشه بهش فکر میکنم 🙂

ناخواسته که اصلا نمیسه وقتی کاندوم هست

اولش قطعا می ترسم از اینکه نتونم از پسش بربیام ولی دیگه بهرحال میپذیرم

اول کلی گریه میکنم تا سبک بشم
بعدشم توکل میکنم به خدا و تلاشمو میکنم تا بتونم از پسش بر بیام

نگهش میدارم😍🥰

من کنار میام باهاش
بالاخره آدم خودشو با شرایط جدید هماهنگ می‌کنه

اگر از خدا نمی‌ترسیدم فقط سقطططط
ولی دزحالت عادی گریه میکنم تا کمکم باش کنار بیام

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی