۷ پاسخ

برا من زود دوست دارم دیر بگذره

زود میگذره برا من

نه بابا. اون‌فروردینه که سال ها طول میکشه

اسفند پارسال و امسال برا ما نحس شده انگار
پارسال اسفند یه جوون نظامی از روستامون شهید شد باز دیروزم یکی دیگه🥲

همیشه آذر ک گذشت ۳ماه آخر سال انگار میوفتیم تو سرازیری میپریم تو سال جدید😀

بهمن خیلی زود رفت اسفند بد نیس انگار

اره برای منم دیر میگذره نسبت به بهمن که مثل برق رف

سوال های مرتبط