برا من زود دوست دارم دیر بگذره
زود میگذره برا من
نه بابا. اونفروردینه که سال ها طول میکشه
اسفند پارسال و امسال برا ما نحس شده انگار
پارسال اسفند یه جوون نظامی از روستامون شهید شد باز دیروزم یکی دیگه🥲
همیشه آذر ک گذشت ۳ماه آخر سال انگار میوفتیم تو سرازیری میپریم تو سال جدید😀
بهمن خیلی زود رفت اسفند بد نیس انگار
اره برای منم دیر میگذره نسبت به بهمن که مثل برق رف
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.