خانما دلیل ترش کردن زیاد چی می‌تونه باشه ؟

۹ پاسخ

حاملگی😄

علت بزرگ شدن رحم و فشاری که به معده وارد میشه هست.

من شنیدم بچه مو درمیاره😂

بارداری قبلیم قبل از فهمیدن بارداریم معدم شروع کرد به ترش کردن هر روز دارو میخوردم بخاطرش
این سری هم همینطور ولی شدتش خیلی کمتره
چند روز یه بار دارو میخورم
ولی برا من هورمونی بود! البته در آخر پسرم کلی هم مو داشت نمیدونم ربط داره یا نه

من سر دخترم نداشتم تا اخرانقدر پر مو بود ،ولی سر این یکی از همون اول با معدم مشکل دارم اذیتم

من متوجه میشم بعد از ضربات فروان به معده ،معدم ترش میکنه یا اسیدش میزنه تو حلقم…

ببخشید ۲۴ هفتمه یعنی چند ماه😐

حجم غذاتو کم کن تعداد وعده هاتو بیشتر کن علتش شل شدن عضلات سر معده تو بارداریه سعی کن با غذات مایعات نخوری حداقل تا یک ساعت قبل و بعد غذا

اگه دلیلش رو گفتن منو هم در جریان بزارید😁😁

سوال های مرتبط

مامان النا و سلنا مامان النا و سلنا ۴ ماهگی
مامان نی نی 👧 مامان نی نی 👧 هفته سی‌وهفتم بارداری