وای اره دقیقا منم پوره شدم هیچی نخوردم شیر خودمم میدم دلم قش میکنه دیروز رفتیممهمونی نرسیده گریه کرد بند نشد اومدیم خونمون سلام و خدافظمون یکی شد ولی چه میشه کرد از اول گفتن بچه داری سر داری
عزیز دلم دقیقا این حس تو رو من چند هفته پیش داشتم من حتی زدم ولی هر شبم گریه بود مادر بودن خیلی سخته ولی باید باهاش کنار بیاییم ما هم انسانیم ی جایی کم میاریم اشکال نداره مادر باید داد بزنه
عزیزم وقتی بگی دست خودت نیست یعنی نمیتونی شرایطو کنترل کنی. سعی کن نفس عمیق بکشی یه لیوان آب بخوری چشماتو ببندی. شرایط هممون همینه دیگه
خسته نباشی عزیزم واقعا بچه داری خیلی زحمت داره ولی این زمان گذرا هستش و اینو همیشه بدون بچت واقعا قصد اذیت کردنتو نداره هیچ تعریفی ازش نداره دنبال کشف خودش پ اطرافشه نمیتونن حرف بزنن گریه میکنن اینم میگذره تا چندوقت دیگه حرص نخور و اصلا سرش داد نزن متوجه میشه کتک که دیگه هیچی اصلا نزنی یه وقت توروخدا اروم باش
منم منمممم 🥲
دقیقا دختر من خیلی اذیت میکنه منم همش گریه من در روز یه وعده غذا میتونم بخورم🥲 خواب هم که میره سینه همش دهنشه
خیلیم خستم
منم فقط یه چایی خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.